Haemme nyt asiakasyrityksellemme Lahteen MYYNTIKOORDINAATTORIA monipuolisiin tehtäviin.

Hakemamme myyntikoordinaattori osaa työskennellä itsenäisesti ja itseohjautuvasti ja on asiakaspalveluhenkinen. Olet etsimämme henkilö, mikäli otat mielelläsi vastuuta ja toimit hyvässä yhteistyössä kollegoiden sekä asiakkaiden kanssa. 

Tehtäväkenttäsi tulee olemaan laaja ja vastuullinen. Tehtäviäsi ovat muun muassa erilaiset myynnin tukitehtävät kuten laskutus ja vientirahtien hoitaminen, tarjousten käsittely, myyntireskontran hoitaminen, yhteyshenkilönä toimiminen sekä tilitoimistoon että työterveyteen, vakuutusasioiden hoito, palkkayhdyshenkilönä toimiminen sekä erilaiset aulapalvelutehtävät. 

Edellytämme hyvää englannin kielen taitoa sekä atk- osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Arvostamme Visma toiminnanohjausjärjestelmän taitamista. Toivomme sinulla olevan kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä sopivaa koulutusta, esimerkiksi tradenomin tutkinto.

Tarjoamme sinulle mielenkiitoisen ja vastuullisen tehtävän vakavaraisessa yrityksessä. Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisimman nopeasti heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mikäli tämä myyntikoordinaattorin paikka tuntuu sinulle sopivalta, laita hakemus alla olevan linkin kautta mahdollisimman pikaisesti. Lisätietoja tehtävästä antaa Kirsi Naamanka p. 0407283770

Kilta Henkilöstöpalvelu Oy on vuonna 2000 perustettu, luotettava ja ripeä lahtelainen henkilöstöpalveluja tarjoava yritys. Ydinosaamistamme on löytää oikeanlaiset työntekijät asiakkaidemme palvelukseen rekrytoinnin tai henkilöstövuokrauksen kautta. Toimintamme perustuu laajaan henkilöstöpalveluiden osaamiseen ja pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin.

Hakuaika alkaa: 21.11.2022 16:00 – Hakuaika päättyy: 30.11.2022 23:59